Tegneserier av Finn

Æ ælsk å flyg drag æ!

02 august 2006

Sandvitsjens bedrag

5 Comments:

  • At 23:13, Anonymous Anonym said…

    når broren min var liten så var han til frisøren, og etter klippen fikk han tilbud om gele. broren min trodde naturlig nok at det var snakk om rød gele med vaniljesaus, og ble derfor hoppende glad og takket ja. skuffelsen var stor da han ikke fikk noe vaniljesaus, men en klatt med noe siegt i håret.

    det var ikke så alvorlig det heller..

    jeg vil helst være anonym av hensyn til min bror.

     
  • At 23:35, Anonymous Anonym said…

    du er syk i huet
    men jævla bra humor fordet

     
  • At 16:14, Blogger finn said…

    Fin historie, kanskje - av hensyn til din bror - skal jeg lage en tegneserie av den.

    hm..
    jævla takk!

     
  • At 11:41, Anonymous Anonym said…

    Jeg skjønner den ikke :'( Help!

     
  • At 18:35, Blogger finn said…

    Han ville ha et smørbrød, ikke en is! Han oppdaget ikke mix-up'en får han fikk den kalde isen i munnen. Æsj!

     

Legg inn en kommentar

<< Home